| [		1
		] | 

|  | Posted: 2007-08-06 15:00:15 | 

| Became a member:
 Forum posts:

| Får en häst som i lördags kvalificerade sig till final den 25/8 ändå ställa upp i de resterande försöken kommande lördagar, eller hur funkar det?
 Min blev 4:a och är klar för final, kan han starta på lördag igen?

/Sus
 | 

|  | Reply | 
				|  | 

|  | Posted: 2007-08-06 15:22:46 | 

| Became a member:
 Forum posts:

| Klart han kan :P | 

|  | Reply | 
				|  | 

|    Eriksson | Posted: 2007-08-06 17:09:46 Answer to: "Får en häst som i lördags kvalificerade sig till final den 25/8 ändå s" Får en häst som i lördags kvalificerade sig till final den 25/8 ändå ställa upp i de resterande försöken kommande lördagar, eller hur funkar det?

Min blev 4:a och är klar för final, kan han starta på lördag igen?

/Sus | 

|   Became a member: 2007-02-02
 Forum posts: 12239

| Jajjemen, det är fullt tillåtet.
 /Eriksson
 | 

|  | Reply | 
				|  | 

|  | Posted: 2007-08-06 19:40:30 | 

| Became a member:
 Forum posts:

| Om vi nu antar att en häst som redan kvalat in en gång kvalar in en gång till... i vilket lopp låter man hästen som kom femma vara med i finalen? Lottas det? | 

|  | Reply | 
				|  | 

|  | Posted: 2007-08-06 20:25:20 Answer to: "Om vi nu antar att en häst som redan kvalat in en gång kvalar in en gång" Om vi nu antar att en häst som redan kvalat in en gång kvalar in en gång till... i vilket lopp låter man hästen som kom femma vara med i finalen? Lottas det? | 

| Became a member:
 Forum posts:

| Jag tackar för det.
 Grymt snabba svar man får här, det gillar vi.

/Sus
 | 

|  | Reply | 
				|  | 

|    Eriksson | Posted: 2007-08-06 21:37:03 Answer to: "Om vi nu antar att en häst som redan kvalat in en gång kvalar in en gång" Om vi nu antar att en häst som redan kvalat in en gång kvalar in en gång till... i vilket lopp låter man hästen som kom femma vara med i finalen? Lottas det? | 

|   Became a member: 2007-02-02
 Forum posts: 12239

| Har inte bestämt det än men troligen är det väl lotten som får avgöra.
 /Eriksson
 | 

|  | Reply | 
				|  | 

| [		1
		] |