[ 1
]
|
Post removed
|
Posted: 2011-01-20 19:52:17
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-01-20 19:56:14
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
ett "reklam"-meddelande är okay. två är det inte..
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2011-01-20 23:30:20  ett "reklam"-meddelande är okay. två är det inte..
Answer to: "ett "reklam"-meddelande är okay. två är det inte."
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Tycker inte att något meddelande som går ut på att TJÄNA pengar är ok. Kommer stänga alla trådar med sådant innehåll.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-21 00:19:17  Tycker inte att något meddelande som går ut på att TJÄNA pengar är ok. Kommer stänga alla trådar med sådant innehåll.
Answer to: "Tycker inte att något meddelande som går ut på att TJ&Aum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
DÅ får du stänga av hela V75-tråden till att börja med. 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2011-01-21 00:24:09  DÅ får du stänga av hela V75-tråden till att börja med. 
Answer to: "DÅ får du stänga av hela V75-tråden till att bö"
|
|
Vet att du vet vad jag menar.
Tycker att det är helt ok att dela med sig av tips och även tipsa om hemsidor som kan vara intressanta osv men att som i detta fallet enbart vara ute after att få fok att klicka på länken för att trådskaparen ska tjäna pengar på det tycker inte jag är ok.
Kan ju ändra mig om han som administrerar sidan tycker att det är ok men det tror jag inte han tycker.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-21 00:26:00  Vet att du vet vad jag menar.
Tycker att det är helt ok att dela med sig av tips och även tipsa om hemsidor som kan vara intressanta osv men att som i detta fallet enbart vara ute after att få fok att klicka på länken för att trådskaparen ska tjäna pengar på det tycker inte jag är ok.
Kan ju ändra mig om han som administrerar sidan tycker att det är ok men det tror jag inte han tycker.
Answer to: "Vet att du vet vad jag menar.
Tycker att det är helt ok att dela m"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Fattar. Jag bara skoja lite.
Tycker det är solklart att puckon som kommer hit för att marknadsföra ngn betalsajt eller affiliatesajt ska stängas av.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2011-01-21 00:27:53  Fattar. Jag bara skoja lite.
Tycker det är solklart att puckon som kommer hit för att marknadsföra ngn betalsajt eller affiliatesajt ska stängas av.
Answer to: "Fattar. Jag bara skoja lite.
Tycker det är solklart att puckon som"
|
|
Jag vet det men ville förtydliga så att andra som inte förstår också får chansen att fatta...
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|