| [		1
		] | 

|  | Posted: 2007-08-03 21:59:18 | 

| Became a member:
 Forum posts:

| till redaktionen å tänkte posta ett inlägg här istället.. 
jag har en häst ute på silverdivisionen på gotland imorgon, dock har resekostnaden dragits 3 ggr istället för en som det borde vara. Är det en bugg eller behövde min häst två resekamrater?  | 

|  | Reply | 
				|  | 

|  | Posted: 2007-08-03 22:33:54 | 

| Became a member:
 Forum posts:

| Tror det hänt många även mig 3 gånger, har fått tillbaka en men har fortfarande betalt 2 gånger.    | 

|  | Reply | 
				|  | 

|    Eriksson | Posted: 2007-08-04 11:13:29 Answer to: "till redaktionen å tänkte posta ett inlägg här istället..
jag har e" till redaktionen å tänkte posta ett inlägg här istället..

jag har en häst ute på silverdivisionen på gotland imorgon, dock har resekostnaden dragits 3 ggr istället för en som det borde vara. Är det en bugg eller behövde min häst två resekamrater?  | 

|   Became a member: 2007-02-02
 Forum posts: 12239

| Var fel på uttagningsprocessen första gången så vi fick köra om den. Du ställer ju upp i två lopp så därför blir det två resekostnader. Borde väl endast bli en / tävlingsdag. Jag ska försöka ändra så att det blir så i fortsättningen.
 Kan du inte skicka brev i spelet?

/Eriksson
 | 

|  | Reply | 
				|  | 

|  | Posted: 2007-08-04 12:11:57 Answer to: "Var fel på uttagningsprocessen första gången så vi fick köra om den. D" Var fel på uttagningsprocessen första gången så vi fick köra om den. Du ställer ju upp i två lopp så därför blir det två resekostnader. Borde väl endast bli en / tävlingsdag. Jag ska försöka ändra så att det blir så i fortsättningen.

Kan du inte skicka brev i spelet?

/Eriksson | 

| Became a member:
 Forum posts:

| har bara en häst till start idag, valletta queen i silver, anmälde en till häst i brons men den kom inte med. Och när jag försöker skicka intern-mail till er så kommer det bara upp nåt error meddelande och det går inte att skicka  | 

|  | Reply | 
				|  | 

|    Eriksson | Posted: 2007-08-04 14:25:50 Answer to: "har bara en häst till start idag, valletta queen i silver, anmälde en til" har bara en häst till start idag, valletta queen i silver, anmälde en till häst i brons men den kom inte med. Och när jag försöker skicka intern-mail till er så kommer det bara upp nåt error meddelande och det går inte att skicka  | 

|   Became a member: 2007-02-02
 Forum posts: 12239

| Vad står det i felmeddelandet? Fyller du i mottagare mm. Det funkar med "1" eller "Eriksson".Klicka här 
Du måste fylla i både ämne och en text.

Säg till om det inte fungerar ändå.

/Eriksson | 

|  | Reply | 
				|  | 

| [		1
		] |