Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> går inte skicka brev...

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2007-08-03 21:59:18

Became a member: 
Forum posts:
till redaktionen å tänkte posta ett inlägg här istället..

jag har en häst ute på silverdivisionen på gotland imorgon, dock har resekostnaden dragits 3 ggr istället för en som det borde vara. Är det en bugg eller behövde min häst två resekamrater?
Reply
samuraj1 Posted: 2007-08-03 22:33:54

Became a member: 2007-07-05
Forum posts: 189
Tror det hänt många även mig 3 gånger, har fått tillbaka en men har fortfarande betalt 2 gånger.
Reply
Eriksson Posted: 2007-08-04 11:13:29 Answer to: "till redaktionen å tänkte posta ett inlägg här istället.. jag har e"

Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12238
Var fel på uttagningsprocessen första gången så vi fick köra om den. Du ställer ju upp i två lopp så därför blir det två resekostnader. Borde väl endast bli en / tävlingsdag. Jag ska försöka ändra så att det blir så i fortsättningen.

Kan du inte skicka brev i spelet?

/Eriksson
Reply
Posted: 2007-08-04 12:11:57 Answer to: "Var fel på uttagningsprocessen första gången så vi fick köra om den. D"

Became a member: 
Forum posts:
har bara en häst till start idag, valletta queen i silver, anmälde en till häst i brons men den kom inte med. Och när jag försöker skicka intern-mail till er så kommer det bara upp nåt error meddelande och det går inte att skicka
Reply
Eriksson Posted: 2007-08-04 14:25:50 Answer to: "har bara en häst till start idag, valletta queen i silver, anmälde en til"

Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12238
Vad står det i felmeddelandet? Fyller du i mottagare mm. Det funkar med "1" eller "Eriksson".

Klicka här

Du måste fylla i både ämne och en text.

Säg till om det inte fungerar ändå.

/Eriksson
Reply
[ 1 ]