| [		1
		] | 

|  | Posted: 2008-01-26 20:21:28 | 

| Became a member:
 Forum posts:

| No horse found

Vet inte riktigt om jag ska sälja ännu, för hon är ju redan kvalificerad till stoelitfinalen den 3/11...(400.000kr i första pris) men allting har ett pris så skriv in SERIÖSA bud tack.
 | 

|  | Reply | 
				|  | 

|  | Posted: 2008-01-26 22:22:37 | 

| Became a member:
 Forum posts:

| varför skriver du in nåt sånt här? | 

|  | Reply | 
				|  | 

|  | Posted: 2008-01-26 22:24:16 | 

| Became a member:
 Forum posts:

| ja och vem skulle vara intresserad av den där | 

|  | Reply | 
				|  | 

|  | Posted: 2008-01-26 22:34:19 Answer to: "varför skriver du in nåt sånt här?" varför skriver du in nåt sånt här? | 

| Became a member:
 Forum posts:

| Ojjdå ^^ fel tråd  | 

|  | Reply | 
				|  | 

| Post removed | Posted: 2008-01-26 22:34:48 Answer to: "ja och vem skulle vara intresserad av den där" ja och vem skulle vara intresserad av den där | 
				|  | 

|  | Posted: 2008-01-26 23:00:27 Answer to: "ja och vem skulle vara intresserad av den där" ja och vem skulle vara intresserad av den där | 

| Became a member:
 Forum posts:

| antagligen ingen hon är ju efter Eeegit.      ( äntligen har jag lärt mej stavningen haha ) | 

|  | Reply | 
				|  | 

|  | Posted: 2008-01-26 23:44:47 | 

| Became a member:
 Forum posts:

| det är ju eeegit som gör att den där hästen överhuvudtaget kan köras i lopp | 

|  | Reply | 
				|  | 

|  | Posted: 2008-01-27 10:12:53 Answer to: "det är ju eeegit som gör att den där hästen överhuvudtaget kan köras " det är ju eeegit som gör att den där hästen överhuvudtaget kan köras i lopp | 

| Became a member:
 Forum posts:

| haha ja antagligen jag tror ju inte att det är mamman..... ( Fleece Victory 0,7 i medel? ) | 

|  | Reply | 
				|  | 

| [		1
		] |