| 1
[ 2
]
|
|
|
Posted: 2010-09-25 14:36:21  Yeeehaaah! 4hästar o klarar den!
Answer to: "Yeeehaaah! 4hästar o klarar den!"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Snyggt !! Kom precis in o slängde ihop ett system, de gick inte bra för mig !! Håller tummarna att det går bra för dig !! 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2010-09-25 14:37:24  Snyggt !! Kom precis in o slängde ihop ett system, de gick inte bra för mig !! Håller tummarna att det går bra för dig !! 
Answer to: "Snyggt !! Kom precis in o slängde ihop ett system, de gick inte bra f&"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, CALLELA DOWJONES
|
Undrar var jag hittade den.. Kollar anteckningarna o fattar inte men jag har rankat den 2a?
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2010-09-25 14:41:31  Undrar var jag hittade den.. Kollar anteckningarna o fattar inte men jag har rankat den 2a?
Answer to: "Undrar var jag hittade den.. Kollar anteckningarna o fattar inte men jag ha"
|
Became a member:
Forum posts:
|
De där var ingen bluff !! Ledningen o såg bra ut !! Helt klart var de på det klara med att hästen hade stor chans idag !! Hann inte med att se någon provstart utan slängde in ett system i blindo !! Hoppas du får utdelning idag när det började så bra för dig !! 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2010-09-25 14:45:23
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, BELLA HAMMERING
|
Och jag fick med den som första reserv när merkur vang blev struken. Nu hoppas jag flytet håller i sig under hela v75. Sitter i resturangen och bara ler 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2010-09-25 14:47:23  Och jag fick med den som första reserv när merkur vang blev struken. Nu hoppas jag flytet håller i sig under hela v75. Sitter i resturangen och bara ler 
Answer to: "Och jag fick med den som första reserv när merkur vang blev struk"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Snyggt du med !! Kul med Färjestad...där har ja varit mycket om jag säger så... 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2010-09-25 14:49:36
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, SAMMARCO
|
Kanske kaxigt men den var inte SÅ svår med senaste loppet på näthinnan. Sedan var ju även Malmqvist väldigt positiv..
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2010-09-25 14:51:49  Snyggt du med !! Kul med Färjestad...där har ja varit mycket om jag säger så... 
Answer to: "Snyggt du med !! Kul med Färjestad...där har ja varit mycket om j"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, BELLA HAMMERING
|
Hoppas hunter brodde vinner nu då jag har den som första reserv efter nonstop blivit struken det skulle vara lite komiskt 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2010-09-25 14:53:40  Kanske kaxigt men den var inte SÅ svår med senaste loppet på näthinnan. Sedan var ju även Malmqvist väldigt positiv..
Answer to: "Kanske kaxigt men den var inte SÅ svår med senaste loppet p&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Har inte haft någon tid den här veckan o det vart ju en bra rensare för dom som fick med den !! Så lycka till idag !! 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2010-09-25 14:59:06
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, BELLA HAMMERING