| 1
2
[ 3
]
|
|
|
Posted: 2010-08-18 21:23:44
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vilken häst! helt otroligt, joggade in på lätta ben med tussarna kvar.
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2010-08-18 21:25:02  Kanon lopp för Skully men silver är allt hon får numera !! 
Answer to: "Kanon lopp för Skully men silver är allt hon får numera !!:"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, MATHILDE TRÖJBORG
|
Jo men precis som jag trodde fanns inget att göra åt Mathilde Tröjborg. Skully Gully är bra, men det här monstret är i en annan division.
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2010-08-18 21:27:03
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, MATHILDE TRÖJBORG
|
Fast man kan väl inte säga att Skully fick ett kanonlopp, blev väl hängande i tredjespår första 500?
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2010-08-18 21:30:13  Fast man kan väl inte säga att Skully fick ett kanonlopp, blev väl hängande i tredjespår första 500?
Answer to: "Fast man kan väl inte säga att Skully fick ett kanonlopp, blev v&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Så dåligt var det väl inte med det spåret o det blev ju bara fart när Flemming kom fram o Erik fick bästa ryggen !! 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2010-08-18 21:33:39  Så dåligt var det väl inte med det spåret o det blev ju bara fart när Flemming kom fram o Erik fick bästa ryggen !! 
Answer to: "Så dåligt var det väl inte med det spåret o det blev"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, MATHILDE TRÖJBORG
|
Jo men Flemming övertog ju efter en bit och hon fick gå en bra bit utan rygg sista biten och räknar man in att hon blev hängande första biten så tycker jag nog att det blev ett ganska tufft lopp för henne i denna konkurrens.
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2010-08-18 21:38:00  Jo men Flemming övertog ju efter en bit och hon fick gå en bra bit utan rygg sista biten och räknar man in att hon blev hängande första biten så tycker jag nog att det blev ett ganska tufft lopp för henne i denna konkurrens.
Answer to: "Jo men Flemming övertog ju efter en bit och hon fick gå en bra b"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tja det finns ju enklare lopp o ja tyckte Erik gasade till lite mot Flemming när han kom fram okså så de tror nog forfarande att Skully ska bolla med motståndet tyvärr !! 
|
|
Reply
|
|
| 1
2
[ 3
]
|