1
[ 2
]
|
stallbrucelee
|
Posted: 2010-03-20 21:14:01
|
Became a member: 2010-01-18
Forum posts: 294
|
Tack Ericsson för en bra sajt....lova att inte lägga ner den. Ngn här kanske kan maila dig om den har kunnande eller du kan lära ut om personen anser sig ha tid o intresse.
Kanonsajt ju!!!
Bästa på hela nätet 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-03-20 23:52:47
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Ja tack Eriksson för en jättebra sajt, schysst att du lämna en lägesrapport iaf....det var ungefär vad man befarade och har full förståelse att det tar din tid mycket, synd att ingen nappat på att hjälpa till, sajten har ju stort intresse som du vet och alla kör på trots att du uteblivit, så jag och många med mig hoppas verkligen du hittar någon som kan detta o kan ta över, sajten har ju sån potencial att det borde lösa sig och jag håller tummarna att det löser sig i slutänden.
Jag skulle t.o.m vara beredd på att betala en avgift på ca 50-100 kr så kanske du kan tjäna lite mer på detta och att då motivationen kan öka lite, skulle gynna oss seriösa spelare också att få bort massa tomma stall och de som spelar oseriöst, de skulle nog ej ha fler stall då att bolla pengar emellan.
Inför gärna det, du skulle lätt få 2-3000 medlemmar ändå. Och Inför avel med pensionerade stona som vi hade omröstning om....gärna 5 boxar till per stall också efter ett antal veckor, skulle lösa problemen med 3 åringarna.
Håller tummen för att du åtminstone håller sajten flytande, lägg in inför varje etapp så vi kan köra på i varje fall som nu.
Tack på förhand och tack för en superkul sajt, som är unik i sitt slag.
Tack för lägesrapporten med Eriksson.
Hoppas du orkar köra vidare för alla oss som lagt ned massor med timmar på detta.
Trevlig helg 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-27 08:20:37  Ja tack Eriksson för en jättebra sajt, schysst att du lämna en lägesrapport iaf....det var ungefär vad man befarade och har full förståelse att det tar din tid mycket, synd att ingen nappat på att hjälpa till, sajten har ju stort intresse som du vet och alla kör på trots att du uteblivit, så jag och många med mig hoppas verkligen du hittar någon som kan detta o kan ta över, sajten har ju sån potencial att det borde lösa sig och jag håller tummarna att det löser sig i slutänden.
Jag skulle t.o.m vara beredd på att betala en avgift på ca 50-100 kr så kanske du kan tjäna lite mer på detta och att då motivationen kan öka lite, skulle gynna oss seriösa spelare också att få bort massa tomma stall och de som spelar oseriöst, de skulle nog ej ha fler stall då att bolla pengar emellan.
Inför gärna det, du skulle lätt få 2-3000 medlemmar ändå. Och Inför avel med pensionerade stona som vi hade omröstning om....gärna 5 boxar till per stall också efter ett antal veckor, skulle lösa problemen med 3 åringarna.
Håller tummen för att du åtminstone håller sajten flytande, lägg in inför varje etapp så vi kan köra på i varje fall som nu.
Tack på förhand och tack för en superkul sajt, som är unik i sitt slag.
Tack för lägesrapporten med Eriksson.
Hoppas du orkar köra vidare för alla oss som lagt ned massor med timmar på detta.
Trevlig helg 
Answer to: "Ja tack Eriksson för en jättebra sajt, schysst att du lämna "
|
Became a member:
Forum posts:
|
joo det måste man seja bästa sajten på hela nättet bra sakt där 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-27 16:35:14 Edited(1): 2010-03-27 16:35:43  joo det måste man seja bästa sajten på hela nättet bra sakt där 
Answer to: "joo det måste man seja bästa sajten på hela nättet br"
|
Became a member:
Forum posts:
|
snälla agysa o jonaso...
kan ni försöka skriva o stava så att vi som är födda på ett annat årtionde än er förstår vad ni skriver
Jag har en dotter på 4 år som uttrycker sig bättre 
|
|
Reply
|
|
spanarn
|
Posted: 2010-03-27 17:41:57  snälla agysa o jonaso...
kan ni försöka skriva o stava så att vi som är födda på ett annat årtionde än er förstår vad ni skriver
Jag har en dotter som uttrycker sig bättre 
Answer to: "snälla agysa o jonaso...
kan ni försöka skriva o stava s&ar"
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
|
Om jag är rätt informerad är personen i fråga tio år, så vi kan väl bara låta hans språk vara? Vi förstår ju vad han menar. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-27 21:23:10  Om jag är rätt informerad är personen i fråga tio år, så vi kan väl bara låta hans språk vara? Vi förstår ju vad han menar. 
Answer to: "Om jag är rätt informerad är personen i fråga tio &ari"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ok  
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-03-29 07:33:54
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Ser en röd tråd där på stavningen för vart tog jonaso vägen....
tycker också att det är lugnt så länge man förstår vad det står....finns ju de med dyselexi och de måste ju också få vara med. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-31 19:19:07
|
Became a member:
Forum posts:
|
TACK SPARNAN BRA INLÄGG!
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-12 17:24:14
 Ser en röd tråd där på stavningen för vart tog jonaso vägen....
tycker också att det är lugnt så länge man förstår vad det står....finns ju de med dyselexi och de måste ju också få vara med. 
Answer to: "Ser en röd tråd där på stavningen för vart tog j"
|
|
|
Posted: 2010-05-11 11:56:23  Jag ber om ursäkt för min frånvaro på här på zonen den senaste tiden. Jag har länge letat efter någon som är sugen på att hjälpa till med kodning/ editering av lopp och så vidare men har ännu inte haft nån framgång.
För att vara ärlig så letar jag just nu efter någon som vill ta över zonen helt då jag själv inte har den tid som sidan förtjänar.
Jag kommer fortsätta att göra en del förbättringar och göra allt jag kan för att hålla sidan levande då jag vet att det är många som använder den.
Jag kommer ta en del krafttag för att göra klart nästa säsongs lopp nu i helgen.
/Eriksson
Answer to: "Jag ber om ursäkt för min frånvaro på här p&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Har vi någon lägesuppdatering om hur Zonens framtid ter sig?
Eriksson, B_Good eller kanske någon annan som är på G?
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|