[ 1
]
|
|
Posted: 2008-01-04 23:44:14
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om jag ska anmäla en häst till ett lopp, som har Jättedåliga startpoäng, men massa pengar insprungna och jag ska anmäla till ett större lopp, Går dom på startpoängen då eller Pengarna??????
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-01-04 23:50:42
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
självklart startpoäng.
en häst med mycket pengar och dåligt med startpoäng får det jobbigt, gäller att starta i sämre lopp i klass 4 lopp och få upp poängen där......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-04 23:53:37  självklart startpoäng.
en häst med mycket pengar och dåligt med startpoäng får det jobbigt, gäller att starta i sämre lopp i klass 4 lopp och få upp poängen där......
Answer to: "självklart startpoäng.
en häst med mycket pengar och dåligt med star"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Okej, men skulle han kanske komma med isåfall? .. tex om en häst har 3 mille insprungit o har 20 startpoäng bara, kommer han med i nått större lopp då?.. tex om jag anmäler han typ till nått lopp med 600.000 kr?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-05 00:00:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
Inte en aning tyvärr. Kolla lite på liknande lopp och jämför kanske ?
Har inte haft någon häst som sprungit in massa pengar 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-05 00:23:47
|
Became a member:
Forum posts:
|
på 20 poäng kommer du inte med i nåt storlopp
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-01-05 01:00:52
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
på 20 poäng kommer du inte ens med i klass 3 lopp,,,,,,20 poäng kommer du inte långt med om du har en häst med mycket pengar på sig.
i storloppen ligger poängen mycket högre än 20p
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-01-05 12:41:17
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Nu har ju inte din tysk sprungit in 3 miljoner,kanske ska sikta pà rikstoton innan du anmäler till lopp mot eliten? Antar att det är den du vill anmäla,den enda i ditt stall som har 20 poäng.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-05 18:58:24  Nu har ju inte din tysk sprungit in 3 miljoner,kanske ska sikta pà rikstoton innan du anmäler till lopp mot eliten? Antar att det är den du vill anmäla,den enda i ditt stall som har 20 poäng.
Answer to: "Nu har ju inte din tysk sprungit in 3 miljoner,kanske ska sikta pà rikstot"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nej det var inte det jag menade  , kikade på Glory Dynamit ( sprungit in 2 miljoner var det visst). han har fått vara med i rätt stora lopp, ändo har han bara 18 startpoäng, ...
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-01-05 19:06:53
|
|
Men det beror ju pà att han hade betydligt mer poäng när han härjade runt i dom stora loppen. Nu har jag svàrt att tro att han ens skulle komma ut i ett vanligt guldlopp. Den hästen har nog haft sin topp redan, kan ju ha fel, han kan ju tända till igen i ny regi men det känns som en ganska medelmàttig häst som tjänade massor när spelet var nytt och hästarna fà.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-05 19:16:36  Men det beror ju pà att han hade betydligt mer poäng när han härjade runt i dom stora loppen. Nu har jag svàrt att tro att han ens skulle komma ut i ett vanligt guldlopp. Den hästen har nog haft sin topp redan, kan ju ha fel, han kan ju tända till igen i ny regi men det känns som en ganska medelmàttig häst som tjänade massor när spelet var nytt och hästarna fà.
Answer to: "Men det beror ju pà att han hade betydligt mer poäng när han härjade ru"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Man vet ju aldrig... hästar kan tända till som fasen i ny regi.. kolla min deligtful rocket när hon kom till mej har hon gjort.
Derbykval 2:a
Derbyt 3:a
Max 1 000 000 1:a
Vanligt lopp 1:a
Stoeliten försök 1:a... slog bra hästar då bland annat Shining Sunshine men hon var ju felskodd..
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-01-05 19:29:25
|
|
Absolut är det ju sà. Han kan säkert tända till och tjäna pengar igen men han har ju trots allt bara vunnit ett lopp i karriären. Din delightful är ju verkligen nyttig och verkar ju bara höja sig ju bättre motstànd hon har.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-01-05 19:37:34
 Absolut är det ju sà. Han kan säkert tända till och tjäna pengar igen men han har ju trots allt bara vunnit ett lopp i karriären. Din delightful är ju verkligen nyttig och verkar ju bara höja sig ju bättre motstànd hon har.
Answer to: "Absolut är det ju sà. Han kan säkert tända till och tjäna pengar igen "
|
|
|
Posted: 2008-01-05 19:50:17  Absolut är det ju sà. Han kan säkert tända till och tjäna pengar igen men han har ju trots allt bara vunnit ett lopp i karriären. Din delightful är ju verkligen nyttig och verkar ju bara höja sig ju bättre motstànd hon har.
Answer to: "Absolut är det ju sà. Han kan säkert tända till och tjäna pengar igen "
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha verkligen, tittar man på hur hon gått innan har hon ju inte gått så himla bra för Dollax, men i min regi har hon vart på pall alla gånger  ..
Skulle vilja möta henne mot Eegit & Scoperta Mia Vio speciellt den sistnämde som jag tycker är spelets bästa häst.. ( efter delightful rocket haha )
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|