1
2
[ 3
]
|
|
Posted: 2007-12-29 13:26:40  "Räserbalans" på Sun Power C.G. (Barfota runt om) hoppas det betyder att han ska köras i tät.. Smakar nästan spik..
Answer to: ""Räserbalans" på Sun Power C.G. (Barfota runt om) hoppas"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag vet jag tror STENHÅRT på han idag.. har tänkt chansspika men ja låser på G Moll och Sun Power CG
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-29 13:27:13  Goop låter inte speciellt övertygad vad gäller G Moll....
Stefan låter väldigt nöjd med Prestige....
Answer to: "Goop låter inte speciellt övertygad vad gäller G Moll....
Stefan låt"
|
Became a member:
Forum posts:
|
goop var ju visst nöjd med G mol så du inte vinnare plus igår? han trodde att han skulle vinna (!!!)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-29 13:28:05  goop var ju visst nöjd med G mol så du inte vinnare plus igår? han trodde att han skulle vinna (!!!)
Answer to: "goop var ju visst nöjd med G mol så du inte vinnare plus igår? han trodd"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jo det gjorde jag, men efter värmingen var det varken bra eller dåligt, inte med det sagt att han inte kan vinna dagens lopp, men det ver inte lika positivt som igår!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-29 13:51:37  Jo det gjorde jag, men efter värmingen var det varken bra eller dåligt, inte med det sagt att han inte kan vinna dagens lopp, men det ver inte lika positivt som igår!!
Answer to: "Jo det gjorde jag, men efter värmingen var det varken bra eller dåligt, i"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nja tveksamt tror inte prestige har nått att göra här iaf.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-29 14:34:48  nja tveksamt tror inte prestige har nått att göra här iaf.
Answer to: "nja tveksamt tror inte prestige har nått att göra här iaf."
|
Became a member:
Forum posts:
|
där fick jag så jag teg, Prestige vann ju .. jag trodde inte ett dugg på han om jag ska vara ärlig.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2007-12-29 17:38:38
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Jag sa ju det!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-29 19:09:51  Jag sa ju det!
Answer to: "Jag sa ju det!"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja den är snygg även om han var flitigt streckad!
Tycker Söderkvist är för defensiv!!! Visst nu vann han ju iallafall men han borde köra
till spets direkt,T
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-29 19:12:56  Ja den är snygg även om han var flitigt streckad!
Tycker Söderkvist är för defensiv!!! Visst nu vann han ju iallafall men han borde köra
till spets direkt,T
Answer to: "Ja den är snygg även om han var flitigt streckad!
Tycker Söderkvist är"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Forts. Takter hade släppt om han kört några meter till!
Nu räckte det som sagt men hade det varit annat motstånd
så hade det varit viktigare.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-30 19:14:18
|
Became a member:
Forum posts: