[ 1
]
|
|
Posted: 2009-11-02 08:47:12 Edited(1): 2009-11-02 08:49:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vart och när säljer de sina djur?
Vore kul att åka dit o kika.
Vill se tjejen från Östersund tappa Sanity, helst till Svanen så han börjar springa.
MALIN LÖFGREN, PROFFS
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-11-02 09:01:41  Vart och när säljer de sina djur?
Vill se tjejen från Östersund tappa Sanity, helst till Svanen så han börjar springa.
Answer to: "Vart och när säljer de sina djur?
Vore kul att åka dit o k"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Jag tror nog hon får behålla honom. Har hört rykten att dom har miljonbelopp att lägga om det krävs för att få ha honom kvar. Inte kan väl någon annan lägga de pengarna på en valack?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-02 10:44:23  Jag tror nog hon får behålla honom. Har hört rykten att dom har miljonbelopp att lägga om det krävs för att få ha honom kvar. Inte kan väl någon annan lägga de pengarna på en valack?
Answer to: "Jag tror nog hon får behålla honom. Har hört rykten att do"
|
Became a member:
Forum posts:
|
skulle väl vara fazer eller chokladkaka då... är dom med på auktionen? 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-11-02 12:07:18  skulle väl vara fazer eller chokladkaka då... är dom med på auktionen? 
Answer to: "skulle väl vara fazer eller chokladkaka då... är dom med p&"
|
|
Jo Fazer har nog råd....
|
|
Reply
|
|
spanarn
|
Posted: 2009-11-02 12:19:27  Vart och när säljer de sina djur?
MALIN LÖFGREN, PROFFS
Answer to: "Vart och när säljer de sina djur?
Vore kul att åka dit o k"
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
|
Kusarna säljs nu på fredag i Eskilstuna.
Jag tycker att Malin har gjort det jättebra hittills i sin proffskarriär, som är inne på andra året nu, men jag anar att du inte riktigt håller med? (Kanske en smula för "östrogen" för din smak?  )
Länk till tränarstatistik
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-11-02 12:38:05  Kusarna säljs nu på fredag i Eskilstuna.
Jag tycker att Malin har gjort det jättebra hittills i sin proffskarriär, som är inne på andra året nu, men jag anar att du inte riktigt håller med? (Kanske en smula för "östrogen" för din smak?  )
Answer to: "Kusarna säljs nu på fredag i Eskilstuna.
Jag tycker att Mali"
|
|
Jag håller med. Jag vill se en som nått samma resultat med de material som hon har och har haft. Det är ingen slump att det var hon som tog hem rixallsvenskan är min åsikt iaf. Var många som höjde rösterna i början av tävlingen om att hon var feg som inte startade och att det var Lindegren som fattat vad tävlingen gick ut på som startade flera veckor i rad med en skadad häst som följd. Vad säger dom nu?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-02 12:57:12 Edited(1): 2009-11-02 12:57:43  Kusarna säljs nu på fredag i Eskilstuna.
Answer to: "Kusarna säljs nu på fredag i Eskilstuna.
Jag tycker att Mali"
|
Became a member:
Forum posts:
|
 Jag tycker att Malin har gjort det jättebra hittills i sin proffskarriär, som är inne på andra året nu, men jag anar att du inte riktigt håller med? (Kanske en smula för "östrogen" för din smak? )
Malin är bortom all räddning. Pinsamt att se hur lätt det är att bli proffstränare.
http://sv.wikipedia.org/wiki/H%C3%A4stkarl
En hästkarl ska det vara, ingen liten sneögd blondin från Norrland. Kan det gå annat än kasst.
2009: 10 segrar, 6 av dem med Sanity. (Love You, så vem kan misslyckas)
169 starter totalt (genom alla tider), 1 jävla seger söder om Bergsåker.
 Jag tycker att Malin har gjort det jättebra hittills i sin proffskarriär
Tillåt mig att le.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|